Live Life Foundation (Secretaris gezocht!)

20 juli 2015 - Amsterdam, Nederland

Live Life Foundation website: http://www.livelifemalawi.nl/

Hoi allemaal,

We zijn volop bezig om alles rond te krijgen om de Live Life Foundation als stichting te registeren! Er zijn weer vele mailtjes gestuurd, telefoontjes gepleegd en bezoekjes gedaan om alles voor elkaar te krijgen en we zijn weer een stapje dichter bij. Daarbij zijn we natuurlijk ook druk bezig met de projecten die lopen. Hieronder een update.

Ambulance en pitlatrines en urinalen
Vol trots kunnen we vertellen dat MIVA Breda de aanvraag van de ambulance geaccepteerd heeft! De ambulance kan nu gekocht worden wanneer we alle fondsen rond hebben. Op dit moment betekend dat, dat ons doel behaald is op €3.550,- maar hier hebben we alle goede hoop voor! Dus kan er hopelijk zo snel mogelijk een ambulance rijden in Lusangazi en omgeving!
Ook met de pitlatrines zijn er vorderingen aanwezig. Bij de pitlarine van de jongens ligt het dak er op en bij de meisjes zijn ze begonnen met de bouw van het huisje op de betonlaag! De foto’s van de vorderingen zijn te vinden in het fotomapje: ‘Pitlatrines en Urinalen Lusangazi Basisschool’.
Binnenkort komen er nog een aantal foto’s bij.

Statiegeld flessen actie jumbo Middelbeers
Tot slot nog een leuke mededeling! Afgelopen maand juni heeft Jumbo Nootdorp ons de gelegenheid gegeven om een box neer te zetten waar mensen hun statiegeldbonnetjes van lege flessen in konden doen. De opbrengst was voor onze stichting. We zijn met een geweldig bedrag van €345,35 verrast. De verrassing werd nog groter toen we een aanbod kregen om bij de Jumbo Middelbeers een box te plaatsen van 17 augustus – 27 september! Alle opbrengsten zullen naar het potje gaan om de ambulance aan te schaffen.

_____________________________________________________________________

Secretaris voor Live Life Foundation gezocht!
We willen heel graag nog een stapje dichterbij komen en zijn daarom opzoek naar een secretaris die de Live Life Foundation kan komen versterken!!

Live Life Foundation zet zich onvoorwaardelijk in voor de verbetering van de gezondheidszorg in Malawi. Met onze activiteiten en projecten stimuleren we, met behulp van de lokale werknemers, om iedereen de kans op basiszorg en hygiëne te geven waaronder: bouw van waterpompen, pitlatrines en urinalen, uitbreiding van de kliniek door de bouw van operatiekamers, kraamafdeling, aanschaf van medicatie en scholing van personeel.

Eén voor allen, allen voor één. Samen kunnen we het verschil maken!

Wij hebben een vacature voor: Secretaris Bestuur (± 4-6 uur per week)
Ben jij de gedreven en gepassioneerde kandidaat die zich in wil zetten voor onze stichting?

…Beschik je over een goede dosis enthousiasme?
…Kun je ongeveer 4-6 uur per week besteden aan deze uitdagende functie en ben je flexibel inzetbaar?
…Heb je een interesse in werkzaam zijn voor en in ontwikkelingslanden en wil je je hard maken voor de mensenrechten?
…Draai je je hand niet om voor een vrijwilligersfunctie?
…Heb je zin in een nieuwe uitdaging met een leuk team?
… Beschik je over een goede beheersing van de Nederlandse taal en ben je tussen de 21-40 jaar?

Waar wacht je dan nog op! Meld je aan bij Mariska de Bruijn (06-17590495)/ Carla van der Aa via [email protected]  met bijgevoegde motivatie en Curriculum Vitae. Voor meer aanvullende informatie zie https://www.facebook.com/MalawiLIVELIFE
Sluitingsdatum: 3 augustus 2015. Bij een grote hoeveelheid enthousiaste reacties zal de vacature eerder sluiten.
_____________________________________________________________________

Onze Facebook pagina is ook te bezoeken als je geen Facebook hebt! Als je op deze link klikt https://www.facebook.com/MalawiLIVELIFE, kom je automatisch op de pagina terecht en kun je alles lezen wat er op gezet is. Het enige is dat je geen reactie kunt plaatsen en iets kunt liken.

Dus ik zou zeggen, neem een kijkje!

Lieve groetjes,
Carla